Kampania true italian taste
Projekt True Italian Taste promowany i finansowany przez włoskie Ministerstwo Rozwoju Gospodarczego oraz ITA, czyli Włoską Agencję Handlu, powstał w celu promowania i ochrony wartości autentycznych włoskich produktów spożywczych na całym świecie. Projekt rozpoczął się w 2016 r. i obejmuje warsztaty, seminaria, działania biznesowe i szkoleniowe, masterclasses oraz wydarzenia promujące autentyczne włoskie produkty za granicą.
Wielkimi gwiazdami projektu True Italian Taste są włoska kuchnia i wina. Te niepowtarzalne produkty są świadkami złożonej włoskiej historii, ścisłej identyfikacji ze zróżnicowanymi regionami , ale także skrupulatnie pielęgnowanych tradycji związanych z tajnikami ich wyjątkowej produkcji. Wszystko to, aby zwiększyć nacisk na autentyczność tych smaków i podkreślić unikalność włoskiego stylu życia.
Bohaterem spotkania Masterclass, które zaplanowane jest na 19 listopada b.r. w Akademii Kulinarnej Whirlpool, będą włoskie sery z certyfikatem DOP, czyli Chronioną Nazwą Pochodzenia:
- Parmigiano Reggiano
- Pecorino Toscano
- Gorgonzola dolce i piccante
- Mozzarella di Bufala Campana
Podczas listopadowego eventu w ramach True Italian Taste uczestnicy rozsmakują się w oryginalnych włoskich serach i poznają tajniki ich produkcji i niepowtarzalności.
W ramach projektu, North Coast jako wiodący dystrybutor włoskich serów z apelacją, dostarczy wszystkie wyżej wymienione sery.